Slappisch

Hallu kära vänner..
 Nu är jag hemma från Blegel, haft det väldigt trevligt ikväll måste jag säga..:)  Hade rugby på lagbollspelen, as kul haha :D  Sen efter det packade jag och Erik in oss i hans bil och begav oss hem till Alexsandra där roddan också var :) Sen efter det körde vi vidare och handlade lite, :)  Jag och Alexsandra hade sjukt kul med hennes kompis katten.. vi låg ute i korridoren och kelade med den, sen så sprang alexs in och hämtade mjölk och jag skulle då passa den, men katten bröt sig in i hennes lägenhet ( ;) ) och försvann , haha vi hittade inte den letade under sängen och sånt med tillslut hittade Blegis henne i badrummet.. sen satt vi med den ute i korridoren igen och matade den med mjölk!  haha.. inte det bästa att mata en katt med , men den förtjänade det .. sjukt söt :) Vi offrade Greys Anatomy för den katten med , då är det något som är riktigt fel.

    Något jag itne dissar ikväll är Big Brother..:) haha hade varit kul att vara med där faktiskt :) 

Nu ska jag lägga fram grejer tills imorgon , börjar siiick tidigt, :/ 08.10 , innebär att jag måste upp kl 6 eller typ 7 ;P något av det ! haha..


Nej men nu ska jag slappa.. see you !


Fred ut .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0