Skitkasst!

Jävla skitträning!  Fy fan vad dålig jag var , skrattretande.. allt hänger ihop alltså ,mår man inte bra själv så blir inget annat bra heller.. jag suckade hela träningen och jag fick panik när jag fick bryta ,  sjukt väääärdelööös! Förbättring tack annars blir den här säsongen pinsam för min del!!

   Det enda som fungerade var benstyrkan eller vad man säger på slutet av träningen, men hur lätt är det att misslyckas med den egentligen!

DUMMA CP SARAH , skärp dig för fan!




Något positivt med matchen mot strövels på söndag är att matchen ska flyttas till tre på eftermiddagen , alltså får man sova längre.. men det betyder inte att man dricker mer dagen innan ändå på Linas 20 års fest! jag ska vara fit for fight , ifall att "Hitler" är där och tittar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0