Sick..

Åh vad jag blir ledsen,  mitt eget fel detta.. Ringde precis min mosters man för han skulle köpa hockeybiljetter till mig och Blegel , precis när pappa säger hur mångabiljetter vi ska ha så är det raka vägen upp för det känns som om jag ska spy, Jävligt roligt.. så det blev inga biljetter, får se hur jag mår imorgon .. är det bättre så kör jag själv ut till lindab och köper till oss. Jag vägrar ligga hemma sjuk i helgen! Jag brukar iofs bara vara sjuk två dagar som mest men nej jag ska vara frisk imorgon , jag ska bli frisk under natten! 

    Jag missade fotbollsträningen idag :( jag mår inte alls bra när jag gör det känner jag , vill verkligen träna så om jag är dödssjuk.. :(  Fan Fan Fan också!


    Nu ska jag dricka en massa vatten och bara vila .. funderar på att försöka ladda hem lite disneyfilmer, det är en sjuk människas bästa medicin! 



   Alexs smsade precis och berättade att hon också mår sådär :( Vi träffas ju nästan alltid så kanske har fått samma skit.




Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0