Sabina har somnat in!

satt och läste "vimmelmammans" blogg som vanligt, :) (Länk till henne hittar ni till höger) , och fick se en bild på Sabina , som skriver i bloggen mittlivsabina.blogspot.com... och den bloggen har berört en eftersom den skriver om hur hon tar sig igenom livet med obotlig cancer, man får se bilder på hennes fruktansvärda tumör och hon får en verkligen till att gråta. Men idag när jag läste bloggen så stod det : Sabinas Kamp är över.. hon har somnat in med familjen vid sin sida.

    Och tårarna strömmade ner för kinderna, det känns liksom som om man känner henne på något sätt.. och det gjorde ont när man fick veta att hon dött.. för senast igår had eohn varit pigg , och hennes familj har bloggat åt henne nu in i det sista , och det var tufft att läsa hur snabbt det vände , och hon dog:/ Fy för .. men jaja , fullt medlidande till hennes familj iallafall och man känner att nu ska man leva varje dag som om det vore den sista! Var tacksamma för vad ni har !


   Läs hennes blogg : 
Mittlivsabina.blogspot.com


   

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du läst boken Jag är kvar hos Er av Peter Pohl ? Gör det! Du kommer gråta genom hela boken typ. Det är min favoritbok. Handlar om en tjej som får cancer också. Och det är hennes, och hennes mammas, hennes bästa kompis dagbok som står i boken. Underbart bra är den! Boken Jag saknar dig, Jag saknar dig, Också av Peter Pohl är också en snyftare som handlar om en bortgång och hur man tar sig tillbaka..

2009-04-01 @ 23:25:42
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0