Pajjat!

Säger bara : FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

   Uttöjt ledband förmodligen och lite tråkig sjukgymnastik på det! Tillbaka igen om 3 veckor, vägrar annat!
Otur man har alltså helt sjukt.. fastnade med knät när jag fick en jätte över mig, skulle ta mgi därifrån och då drar det till .. nu ska jag bara kunna räta ut knät sen är det frid och fröjd igen.. lite smärta får jag ta :)

   
Nummer 14, ska jag bränna upp..  det är verkligen otursnumret.


   Ha det fint alla :) det ska jag inte ha det    ..

 hade kunnat vara värre:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Det kommer att bli jättebra, jättesnart :D



Sen jävlar du Sarah! :D

2009-04-01 @ 14:31:22
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0