Långt inlägg :)

Tjenixen .. nu är jag i skolan och Alexsandra med såklart för hon sitter här  bredvid mig. Jag är nog den yraste människan på det här jordklotet och håller faktiskt med er alla som sagt det innan. Jag låg ner i soffan i cafeterian och var säker på att jag hade mobilen och nycklarna med mig dit..

   Efter ett tag hittar jag inte mina nycklar och blir lite nervös över det , och så sen så kommer jag också på att jag inte har mobilen , och då ringer Tina den och vi hör den någonstanns , i soffan men typ under klädseln på soffan , och tillslut hittar vi den men nycklarna var fortfarande borta,och då bestämde vi oss för att leta men efter ett tag känner jag något konstigt i skon , och där låg såklart mina nycklar..:/ haha varför har jag lagt dom i skon överhuvudtaget? Så jävla dum är jag! 

   Om 45 min är det en tråkig föreläsning i aulan och jag är rädd att jag kommer dö av tristess ,  efter det är det lagbollspel.. HMMM! moget med så lite folk och vi ska typ spela pingis, varför liksom? fy fan vad tråkigt.. men ja efter lagbollen funderar jag på att köra ner till slingan iallafall och om Teddi har tatt bussen idag så kanske man kan övertala honom att joina :) Har dock inga hörlurar med mig idag :( och man kan itne springa utan musik !

   På Måndag blir det ullared :) ska köpa grejer inför den stundande flytten och så :) Typ glas, bestick , tallrikar och annat smått o gott.. oklart vilka som joinar på roadtripen dit bara men tror det blir Sofia och Emma/Frida sen vet jag inte.. finns alltid någon mer.. mamma kanske ..

   IDAG skickades även den älskade klänningen tillbaka , så gött o få tillbaka pengarna men besviken är jag .. helt perfekt.. men får se om jag hittar den någon annan stanns..    

    
Jag är riktigt trött idag eftersom jag kom i säng efter ett ganska jobbigt samtal , eller jobbigt och jobbigt, förvirrande samtal iallafall.. får hoppas att det slutar på det sättet som är bäst iallafall.. :)

     Lille lördagen idag :) och till helgen blir det något med Alexs tror jag , förhoppningsvis Hockey :D och på lördag blir det utgång , kanske med Lina , och kanske med kusinerna men isåfall i HBG :) låter lovande..

    Hörs mer ikväll..

Adios Amigos.

 Fiiiiiiestaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hänger nog med på måndag ;D

2009-03-25 @ 15:25:55
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0