Långa nätter

Jag storgråter just nu alltså , haha .. det har inte hänt något men jag kollade precis på Spårlöst på TV4, fy för vad sorgligt de var när de fick veta att deras biologiska föräldrar dött i en brand och att deras storasyster , mormor och morfar var i liv. Jag grät konstant haha !  Jag är svag för sånna program, även extreme home makeover  får mina tårar att rinna..

Måste också säga att Melissa Horn är en fantastisk låtskrivare , :) lyssna på låten långa nätter..



Och där sitter Sarah, söta lilla rara underbara, oskuldsfulla Sarah
hon spar sig till en man som kan älska som bara kärlek kan!

(en vers i låten , hahaha ..  söta lilla rara och underbara stämmer såklart ;) haha , men oskuldsfulla hahaha! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0