jobbig förkylning

Nawee .. Alexs du är för söt :)  Klart man blir förbannad :) <3

    Slappat hela dagen.  min förkylning ger inte med sig... kanske är det för att jag inte direkt skärper mig . Träning botar inte direkt förkylningen och jag var precis ute och gick en lång runda, I SHOORTS haha.. jag är dum jag ..
    Jag ska snart kolla lite på mitt projektarbete och sucka över det.. pallar inte egentligen.. sen åker jag kanske en snabbis till familia och kanske till maxi , för de säljer ut en dammsugare och det behöver jag sen när jag flyttat så man kan ju passa på att köpa det nu när det är billigt , elr så önskar jag mig det i födelsedagspresent ..:)   

   Läste mitt horoskop idag , haha och det stämde in läskigt bra , och när dert är han den enda gubben som hjälpte folk till att vinna miljoner så tar jag faktiskt till mig av det han säger , så jag funderar starkt på att göra mitt rum romantiskt eftersom det finns någon där ute som vill knacka på , enligt honom var det så iallafall.. och om du som läser detta är en av dom som vill komma hit så skriv en kommentar och skriv första bokstaven i ditt namn så blir det hemligt och spännande ;) haha ..


 Nej men nu ska jag kolla  lite TV ! Ugly Betty lockar...


Pusssar / er blogg Sarah...   hahah nej jag ska inte bli som ni vet vem ,  
pusssar /Sarah ... låter bättre


 snygg bild på memmsi ,  haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0