Jag svävar på mina rosa moln :)

hej mina små kycklingar .. :)

    Jag var hemma jäääääääääääättesent i natt, eller tidigt imorse kanske man ska säga .. :) Kom hem klockan 05.00 ! Men det var det värt till varje pris vill jag lova.. :) vaknade ganska tidigt.. legat och vänt mig en massa och varit orolig, men det känns bra nu och ikväll är det fest som står på schemat ser det ut som..

    Jag får nog ta det lugnt eftersom jag inte kunnat äta något, och sprit på tom mage är inte okej .. :) Ska iallafall hem till Alexsandra runt sex tiden , sen vid åtta kommer hennes gamla arbetskollegor Janet och Tina , så vi ska äta något sen ut ovh röja i stan :)  Jobbigt med tanke på att jag ska jobba lite imorgon , och sen måste jag verkligen fixa med projektarbetet. 

"Varför försöker du passa in när du är gjord för att sticka ut?"
Åh , jag tycker att det är så bra skrivit och det får en verkligen till att tänka till.. kan vi inte bara acceptera att vi alla är olika, om vi inte gillar er humor så är det väl inte rätt att trycka ner oss för det ? Det finns 20 personer jag hade velat säga det till.   Men var den du är så blir du automatiskt en mer omtyckt människa :)


Nu ska jag drömma mig bort i den drömvärlden jag lever i nu ! 


 

A tout à l´heure  / Sarah






<3 Je t'adore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0