It´s Friday and I´m in love..

tjena tjena tjena.. 

  Nu är detäntligen fredag igen..:) det gillar vi .. Jag och Teddi hade lektionen idag på lagbollspelen, as kul =) vi hade innebandy och det gick hyfsat ;) inte den lättaste gruppen att ha det för om man säger som så.
   Ikväll kommer kanske Jannica hit ..:)
Träning tidigt imorgon så orkar itne festa , ´men blev bjuden på fest i örkelljunga ikväll.. Jon och hans kompisar skulle vara hemma hos Jon och ha det trevligt men nej tackade nej till det .. ger lite fel intryck känner jag .. vill itne komma själv ändå:;P

   På Hd.se uppmanades alla studenter till att lägga in en kommentar om indragen champagnefrukost , haha och jag och alexskommenterade på kanske 2 min och bara skrev ngt litet .. av nästan 300 kommentarer , tog de ut tio och min och alexs kom med, haha besvikna de måste vara som skrev ett jätteseriöst inlägg medan vi skrev två rader .. typ skandal haha .. och så kom det med ;) ni kan läsa den under A&S Ha ha ..

   Nu ska jag snart duscha..  killbesök ju , haha .. Sofia blir nog glad om jag duschar iaf !  Ha det kalas.. pusssis..




 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0