I´m still standing for hope and glory..

Vinst mot Åstorp idag med 2-0 :) mitt knä mådde inte alls bra för jag blev "överfallen" av en tjockmatta som Johan uttryckte det haha ! Man kan inte kalla dte match direkt vi var liksom inte lag någon av lagen och tre killar fick vara med och spela xD men ändå gött med vinst !  Ikväll ser det osäkert ut vet inte riktigt vad jag ska göra, alternativen är Utgång med Alexsandra och Emma , eller myskväll med Frida.. usch vad osäkert det är riktigt jobbigt.. hade lovat alexs först eller bara om jqag var sugen på utgång och det vet jag itne om jag är .. Ängelholm är så tråkigt!   Vi får se vad som händer.. :) Det första som händer är duschen iallafall ;P my feet stinks, haha .. jävla fotbollsskor! 

    Melodifestivalen ikväll.. Lycka till alla förutom cp Ugglas..  hon 'r ju hel skum den kvinnan !  Men enligt mig så är MÅns eller Alcazar de värdiga vinnarna :) och här nedan är ett klipp med Måns och hans bidrag som är en ballad istället :) SJUKT BRA .. nästan bättre än orginalet, och sen är han ju verkligen ögongodis.. Så ska en kille se ut :)






Måns Zelmerlöw - Hope and glory!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0