Hurtful

Tjolahopp... Nu är jag i skolan igen, det var inte alls jobbigt att ta sig upp imorse:) det var så ljust och fint i rummet så man bara vaknade och steg upp.. men sen så fort man varit uppe och gått en halvtimme så ville man bara sova igen, ögonen ville dra ihop sig och blundar jag nu så somnar jag! Fruktansvärt trött.. Men efter skolan ska jag raka vägen hem och plugga undan lite grejer, sen ska jag hålla mig vaken till kl sju för då är det träning igen :) Skojskoj, och idag ska Frida kanske med :) as nice!

   Blegis sitter h'är framför mig och ser allmänt dum ut ;) haha ,  nej det gör hon inte..:) hon är grymt söt idag i sitt lockiga hår :) Filly är sjuk så inget elevrådshäng idag :/ men att ligga i sofforna med skön musik i cafeterian duger lika bra :) Nästa vecka ringer förhoppningsvis Ikea om jobb..:) vill verkligen ha det jobbet , måste flytta hemifrån snart innan jag dör. Pappa misslyckades totalt med mitt rum, inte ljudisolerat över huvudtaget så vaknar för minsta lilla:( kan inte sova ut nu längre! 

   Veckans låt är helt klart Erik Hassle - Hurtful! Underbar :)






Nu ska jag inte skriva mer ,  historia snart.. palla!



Fred ut .













<3 ?

Kommentarer
Postat av: alexsandra

nej jag är inte dum isf e du en nötta hahah! ja jag tänkte väl, mitt lockiga hår skulle göra susen för er andra hehehehehe du fattar nog inte men de e nog lika bra de. o imon ska du med oss :D glöm inte de

2009-03-13 @ 09:58:54
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0