Hallåååja

HAHAHAHAHAAHAAHAHA VURPAN NUMBER ONE , PRECIS GUUUUUD SÅ KUL! HAHA  ..


   En tjej ringde hit innan och ville göra en marknadsundersökning om spel och lotterier, haha .. och när hon bad mig räkna upp alla spelsajter jag kände till och olika spel så svimmade hon nog nästan , sarah a.ka Lirarn haha ,  nej .. men finns ju en annan som är orsaken till att jag kan sånt skit ;P
      Sen frågade hon hur ofta jag satsade pengar på spel och jag sa två gånger i veckan , men de stämmer verkligen inte haha .. två gånger om året kanske .. sen frågade hon hur ofta jag spelade bingolotto o.s.v. och trots att jag sa att Bingolotto inte var min grej så gav hon sig inte hon ville verkligen veta hur mycket jag vunnit i snitt och sånt..:S

   Men det var roligt.. haha .. på det mesta skulle jag svara Ja och nej , så stod jag inne i garderoben med så folk hade nog kollat skumt ! 

   Jag är mycket piggare nu kan jag säga.. :) går inte direkt att äta men det hör ju till .. men jag är pigg och så :) Och vi vann debatten idag :) känns sjukt bra.. var kanske inte riktigt den bästa debatten hahaha !  Men viktigt att tjejerna vann över killarna iallafall :)


    Nu ska jag fundera ut alternativen man har ikväll .. film med någon man tycker om , film med kusinen , slappe hemma  eller ta hand om sjukis emma..  svårt svårt..



    Ha en go kväll... :)
 Adios Amigos, Pussisar.

 yoooooooou are sooooo craaaaazy  broootha.. haha



 My brother from another mother ;)

Stekarn , lätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0