Haj

hallå vänner..


Nu är ännu en skoldag avklarad. Religion på schemat idag  jag och Alexs jobbade i raketfart och ligger nu låååååångt före i planeringen ;)weee like? oh yes we do!
   Efter skolan var det raka vägen hem:) började skriva lite på projektet gjorde inledningen och så. fattar fortfarande zero.

Snart är det träning , och jag ska stå i mål idag ! ... sugen på de nu faktiskt.. haha .. Thilda ringde precis och vad som sas där är hemligt haha!! as kul iaf !  sen ska jag hem och då kommer trögot Filippa hit, och sen sover hon är .. tyvärr.. me scuuuuzi filippa ;) haha !

    Alexsandra med sina problem får det bara värre och värre , och sen att detr säret kallar min kompis hora det tolererar man inte..! Fy fan!



Ciao
Cp- Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0