Galway Girl

jag har precis sett klart på P.S  I LOVE YOU .. Igen .. den är så fin, gud vad jag tycker om den.. eller det är nog hennes man jag tycker om , tyvärr dör han men han lämnar kvar tio brev som kommer utspridda under en period och de hjälper henne att gå vidare och jag älskar verkigen hennes man , så sjukt romantisk..  jag skulle lägga upp ett klipp är men något var fel , så gå in på youtube, sök på Galwaygirl , och så får ni se något så underbart romantiskt.. konstigt att man vill till Irland eller ? De känns som om de riktiga gentlemännen finns där och den stämningen på pubarna där finns nog ingen annanstanns.. 


   

 Kär...








You don't know what you got until you're* missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart, I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful

Så här känns det verkligen just nu för mig , Nu är det jag som sårat någon och inte tvärtom, 
Jag vet inte hur jag ska ta mig ur den här sitationen på bäst sätt , utan att förstöra för mycket.. 
Jag vet att jag kommer att gå vidare och på ett sätt har jag redan gjort det och jag mår så bra, 
någon får mig verkligen att må bra och det var så länge sen sist som jag fick känna såhär.
Det är det värsta någon kan ta ifrån mig just nu , låt mig få känna så här , låt mig må bra! <3


   


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har hänt Sarah?

2009-03-23 @ 18:55:03
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0