fotbollsdag

Hej Hej..

Trevlig dag idag trots få timmars sömn i natt ! Började med fotbollsträning kl 11. Efter träningen duschade jag och Lina på Salamis , sen in o äta pastasallad i klubbstugan sen begav vi oss ut till planen där herrarna skulle spela.. :) Vi satt där i våra solstolar och flummade som fan.. tråkigt att fler inte anslöt bara .. men de var ingen rolig match direkt tycker jag..;P efter matchen så åkte jag Thilda, och Josse hem till Thildas föräldrar ! Vi spelade gömma pengen eller vad det hette , ganska kul faktiskt haha , sen hängde Thilda upp mig i en sånn ställning där man sitter fast i fötterna, så är det typ en vippbräda, så man faller bakåt sen hänger man upp och ner.. ganska kul men läskigt!

   
Jag är ju fjäskaren nummer ett i laget .. skapade en facebookgrupp åt Thildas ära och idag gjorde jag då trädgårdsarbete hahaha  ! Jag Thilda och Joel , lyfte sten eftersom de ska bygga pool , så jag var med där och tog bort sten från gräsmattan , tungt var det och sen gav Thildas mamma mig ett nytt uppdrag .. rensade rabatten , haha ! Kan säga att jag är väldigt förkyld nu och trött..



Nu ska jag snart hem till Lina , lite snack o så .. sen ska jag sova.. träning imorgon igen!

sön: Trän
Mån: vilodag
Tis: träning
ons: träning
tors : träning
fre:träning
Lör: Vila
sön: Match !

Sjuk träningsvecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0