Förkylt

Sorglig Beckfilm idag alltså..jag tror jag har sett denna filmen innan , men ska se den igen för kommer knappt ihåg något.. men sorglig iallafall , grät riktigt mycket innan haha !

   Mår riktigt dåligt nu.. förkylningen ger inte med sig :(! Men imorgon måste jag till skolan en snabbis på möte med Gunilla.. får se vad hon säger!

    Sen imorgon blir det bara en promenad eller någonting, kanske slingan.. Ingen fotboll iallafall och det är lite tråkigt, men på tisdag är det träning igen :) skojskoj.. 
 
   Nu är det 13 dagar kvar tills jag är 19.. Fuck vad tråkigt det låter!



    väldigt mysig kväll igår måste jag säga..:) det var värt förkylningen!

underbart En resa till Irland i 19 års present kanske ;)? oooooh jag vill dit nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0