Fjantbilder tagna av Taaaajna + annat

 Tack Tina hahah!  Men ja denna bjuder jag på , ser helt cp ut.. ser ut som om jag har 5 tänder och inget mer;D haha .. Bilden är tagen på dumle 2007. Något av de roligaste åren vi hade i GBG , haha ..  När jag , Tina och Sabbe tog på oss mörka kläder , tog en vagn och spionerade på folk slog nog allt.. haha .. fast ja Finalen var ju också något speciellt..:)


  Och vad säger jag till alla här egentligen?


 Saknar Kroatien gör man också.. Hade varit gött att åka tillbaka och se om killarna jobbar kvar på strandrestaurangen :) S, hade varit najs Iallafall!;):)

     Ge mig sommar och chill i parken,
                                                                                                                                                        i en rögletröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0