:)

Haj Haj Haj !

 Jag och Alexs jobbade även idag grymt bra med vår debatt :) Eloge till oss.. tungt att börja 08.10 imorgon , :/ fy fan vad jobbigt !och med min otur så har jag väl inte ens bil imorgon så jag måste åka jättetidigt till skolan:(!
   Idag var jag såp glad för bubbleroom hade skickat de jag beställt.. var helt kär i klänningen , men den var för stor :'(   jävla skit också .. jag orkar inte hålla på och skicka tillbaka och ha mig , riktigt jobbigt !:( Har även bestämt mig för balfrisyr idag :) inte lik någonannans tror jag :) ska bara kolla så frisören kan fixa den ;P lite svår kanske..

   Jävla ångest man får när man tänke rpå balen.. uuuusch !


ooooh 0-2 till Rögle..:D snyggot gjorde de såklart :) M.Sjögren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0