:)

Väldigt trevlig kväll igår måste jag säga , trots skandalfestivalen ! :/ Måns skulle vunnit , men jaja..  tänker inte kolla på det stora sen ändå så! :)

Igår kom frida till mig, vi satt mest och snackade lite sen körde vi in till stan , gick in på tres där det var ganska dött, sen blev det nicks , och sen morris :) Ganska kul på morris faktiskt , trots att jag var nykter hela kvällen :)  Nu ska jag snart in till Ängelholm och springa slingan:) Lyckats få med mig Blegel också :) Bara där inte är en massa lera och skit, isåfall får det bli en runda på stranden :)

Vi hörs..

 Ciao!




Goodmorning Beautiful, how was your night ? Mine was wonderful with you by my side! When I open my eyes , and see your sweet face , I say .. Goodmorning beautiful day! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0