EEEEEEE DUUUU GAAAALEN ELLEEER?

                                                                                           

     Idag är jag riktigt riktigt trött.. jag har sånn ångest över projektarbetet , jag får verkligen ig och det känns inte bra..:/ dumma sarah som inte tar någonting på allvar! 
   Ikväll är jag riktigt sugen på bio, vill se män som hatar kvinnor eller i taket lyser stjärnorna..  får se hur det blir :) ska kolla röglematchen iallafall och sen blir det nog till att hyra film! :) Imorgon ska jag först till innebandyn eftersom jag inte hittade någon ersättare , så jag blir sen till min fotbollsmatch :/ känns inte bra att komma dit utan uppvärmning, :/ men får väl spela lite innebandy som uppvärmning annars!

   Om någon är sugen på att ta en låååååååååååååååååååååååååååååååång promenad så ring..:) jag vill gå bort den här energin och vill inte vara stel som en pinne imorgon..

Imorgon kväll blir det film , Jons innebandymatch, utgång eller så ska jag göra något med Frida :)  Kan dessutom säga att mitt nya favorituttryck är  "EEEEEEEEEEE DUUUU GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEN ELLER?" haha .. vissa personer i min omgivning slår mig hårt snart.. haha ..


 Nä nu ska jag kolla hur det blir med hockeyn med min pappa advokaten,:Shaha !


Ha det gööttiiiisch.                  . 


 Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0