Dagen innan skolan..:/

Nu har jag fått ett nytt smeknamn av Thilda med, :) Stinki , haha ..  de tror inte att jag duschar, men jooo det gör jag haha .. har precis gjort det och nu luktar jag jordgubb , så tyyyyst med dig, och du kan också vara tyst Lina;) haha

   P.g.a att vi inte har match i helgen så blir det en mini träningshelg istället.. :) Vi ska träna både lördag och söndag:) På lördag ska vi träna redan kl 11.00 men efter träningen så blir det dusch , ombyte , sen slå sig ner i varsin solstol och kolla herrarnas match ;) Jag och Lina ska sitta i varsin solstol, med en kall dricka och pastasallad :) de andra i laget joinar också hoppas jag :)  

Skola imorgon först iallafall.. matte ,religion, psykologi, Retorik och Lagbollspel ska avverkas.. och det känns ändå rätt gött.. Religionen är ganska slapp , på psykologin kollar vi film i aulan och det är v'ldigt gött , retoriken är debatt och sånt är kul :) och på lagbollen är det innebandy , = SKITKUL :D ,  fast ja Matten är lika jävlig som vanligt.. orka! 


   Nu är detta definitivt det sista inlägget för ikväll.. Måste tänka på Alexsandra <3 som inte har internet så hon läser min blogg när hon får tillgång till dator och jag vill ju inte att hon ska behöva missa för mycket ;) haha .. 

   Godnatt kära vänner, :) jag somnar nog precis innan jag ska köra till skolan imorgon , för dum som jag är så sov jag 2.5 h idag och drack kaffe innan ikväll haha ! Och de som känner mig vet om att jag blir som en duracellkanin på kaffe :)



Ciao.. pussisar -v-v- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0