Cover me, Im going in!

Kvällen igår var riktigt rolig :) JAG SÄGER BARA WOHO. haha.. vi började hos Alexs, käkade lite där och jag beställde en mini kebabrulle, men om det var mini så vågar jag inte ens tänka på hur stor deras vuxen kebabrullar var ,  sen så började festen ;) as najs.. haha .. Janet spydde redan innan vi festat till det haha , så det ska vara.. och Alexs dansade på stolen och ja en massa :) sen Taxi ner till Tinas bror Tony, där var det också väldigt trevligt.. :) haha , polisen var visst mitt nick där , och raggningsrepliken "jag är en jävel på handklovar" gick ju hem , haha !  Det var trevligt.. lärde känna en soldat där som skulle till afghanistan nästa vecka , och det var faktiskt sjukt jobbigt haha ! herregud, tänk att han kanske aldrig mer kommer hem , och jag som lovade honom att göra lumpen ifall att han inte överlevde, dumma dumma Sarah! 
     Haha sne drog vi till Nicks haha , och jag och Tina fick ett erbjudande om att vi skulle få en kille på rygg under kvällen , och för det skulle vi få två drinkar.. och vi slog på charmen och tog honom till vårt bord, men vafaan var det för skum kille egentligen haha !

   Han satt typ och strök sig själv i ansiktet med sina fingrar , och stirrade på en , och Tina blev nästan rädd haha .. Fick veta att han var brasilianare , gillade att surfa och var vaxad på diverse konstiga ställen ,  han skakade vi av oss ganska snabbt ! :)

   Sen blev det Morris ,  där shakade jag och Emma till det hela kvällen , haha fanns inte mycket annat att göra .. ;) Vi blev ju av med vår kära vän Blegel ,  KUL MED DINA NYA KOMPISAR?!!!!! svikare ! haha nej då ;) 
     kvällen avslutades.. jag somnade i två par strumpor, leggings , ttröja och stor intersport tröja ovanpå det.. måttligt varm när jag vaknade , men det var mjukt och skönt ändå! :)


     Sista veckan nu innan det välbehövliga lovet..   på Fredag ska vi fira mig lite.. Det blir med 89:orna och Alexs o Filippa o Fia typ :) trevligt.. :D  Ska käka lite, sen förfest sen staaan :D  sen dagen efter är det Kick Off med fotbollen :) kommer bli as kalas tror jag :) Sen Onsdagen den 8.e då är man husvakt :) ska bli riktigt gött :) ska provapå livet med hus och hund ;) .   

    Nu ska jag kolla lite på Tv , sen blir det jobb och sen kvällsmys med Alexs och Emma <3<3<3 ..
                                   

Ha det fint kära vänner..

Pussar !!  och extra mycket pussar till ..... du vet vem du är ;) ..



Tack för igår Älski- Alexs  :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0