aaaah

Jag måste ha ett jobb nu alltså .. måste verkigen fytta hemifrån , gärna innan studenten annars överlever jag inte.. Jag klarar vrkligen inte av det här huset..  Mina fotbollsskor är förstörda och den som använde dom ersätter dom inte,min yngsta syster stökar upp på MITT RUM, ingen säger till henne , möttes precis av en trevlig överraskning, glass i sängen m och vem får städa undan ? JO JAG ! är inte det sjukt ?! Och anöedningen till att alla mina hemarbeten går ¨t helvete är inte mitt fel kan jag säga.. spendera en dag h'r o0ch ni märker att det inte går att plugga , datorerna är cp!! Detta är verkigen familjen annorlunda!


    Nu ska jag packa mina fotbollsgrejer och försöka stå ut här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0