A message from the sick one.

TJO

N
u sitter man här,  jätteuttråkad.. vill till skolan faktiskt :'( var där precis och hämtade mina matteböcker, och nu ska jag snart ta tag i just matten , sen hoppas jag verkligen att jag mår bra i eftermiddag så jag kan åka på retoriken, man har ändå lagt ner mycket energi på den debatten och känns som om man ger bort sitt betyg om man inte kommer.. Vill inte att Alexs ska debattera själv mot idioten heller.. 
    
    Går runder i mina nya skor här hemma bara för att jag ska lära mig gå i dom, och nu vet jag hur det känns i dom långas värld.. hihi nu uppskattar jag min längd ändå lite.  Åkte och köpte ett happymeal till min lilla lillasyster innan , så hon får lite mat i sig den stackaren :( ..  Det gick tyvärr inte så bra med det nej , men det ligger och väntar på henne sen när hon blir hungrig så får väl micra eller något ;D !

   Nu ska jag inte skriva här mer.. 

Vi hörs o ses :) 

  HajHaj.          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0