2 glass med troppling ;)

Min och Blegels kväll har varit galen, haha jag kan inte ens beskriva den men har inte skrattat så mycket med henne som ikväll på mycket mycket länge.. haha , och vi sjöng så högt så båda tappade rösten , och de på mc donalds trodde vi var störda i huvudet  !haha .. 

   Vi skulle ha varsin glass, och det fula var att vi skulle uttala glass med topping helt fel för att de ändå skulle fatta hahah ... och Alexs sa , TVÅ GLASS MED TROPPLING .. haha , hon bara ja, cola eller choklad? , haha håla. hahahaha  roligare om ni varit med men gud vad jag skrattade haha! 

 Roligaste helgen på länge.. haha , och denna kvällen var den galnaste på länge.. haha.. och som jag skrattade när jag lurade Alexs att granatäpplen är farliga.. haha .. jag sa att de sprängdes om man fick dom på sig men att de inte dödade än.. och hon är så magiskt lättlurad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0