Your Sex is on fire.

Goddagens..

Jag måste verkligen söka upp en doktor tror jag, mår fortfarande inte riktigt bra .. känner mig jätteyr alltid! Nej i veckan ska jag ta mig i kragen och ringa farbror Doktorn och höra om han kanske kan hjälpa mig!

Nu ska jag snart hämta min syster hos Danne, sen ska vi köra till Munka och jobba .. sen direkt efter det jobbet ska jag plocka upp Filippa så ska vi köra hem till Erika vid 16, sen åker vi till knutstorp och städar upp efter helgens tävlingar!!

Ikväll blir det nog bara chill med Filippa, orkar inget annat, och då är det fel ! Brukar alltid ha så mycket energi, men inte nu längre!

Ha en fin dag i alla fall! Hörs ikväll! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0