Vilket vackert väder..



Underbart väder idag igen :) Känner mig måttligt stressad, var meningen att jag skulle springa rundan imorse innan det blev för varmt för både igår och i måndags så sprang jag under stekande sol på eftermiddagen och det känns inte alls bra,  men jag försov mig så jag får nog springa i eftermiddag istället, det värsta är att jag måste hinna det innan halv sju då Ulrika hämtar mig. Får se hur det blir, annars får jag springa sent ikväll istället.

Blegel kommer om två timmar..:) ville egentligen till stranden men där kan inte hon bada på grund av tatueringen så jag offrar mig så får hon komma hit istället :)

Ha det underbart!
Oboooy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0