Veckans Krock.

Får ett sms av min kära granne Hampus Arvidsson , med bloggen iblandflygerjag.bloggspace.se .. i Smset står det "Har du kollat denna veckans VECKANS.. på iblandflygerjag.bloggspace.se? Har du fått detta SMS:et så har du blivit svartlistad, grattis!"

Kände hur jag började kallsvettas och tänkte mest åh nej den killen kan vara fruktansvärd ibland, vad har han nu hittat på! Mina misstankar om att det handlade om min krock stämde. Tack Hampus, det är en ära att få vara med på din Veckans..  Hade jag haft en egen veckans VECKANS så hade du tagit samtliga nomineringar denna veckan.. 1. Veckans fyllo 2. veckan störiga 3. Veckans HulaHula-förstörare 4. veckans look-a-like ,( Han är lik han i vattnet i filmen Hata göteborg, han som säger "Oj förlåt det var INTE meningen"  .. )

I alla fall , fick utmärkelsen veckans krock med motiveringen :

"Det är ett helt vanligt beteende att när man har "tråkigt", att kika ut genom fönstret. Både jag och min bror gjorde detta, men det är inte var dag då man har tråkigt som "Gud" sänder gåvor till åskådarna. Efter att vi kikat ut genom köksfönstret i ca 2 sekunder så kommer det man ibland hoppas på, en krock. Just i den stunden så stod min jämngamla granne Sarah Henriksson med Ford-baken i sidan på en röd volvo. Det ironiska är att det fanns ingen häck som skymde sikten, bara en Mustang som Sarah Henriksson hade ögonen på istället för att inte krocka den... Gratulerar!! "


Som sagt Tack Hampidampi.. Men alla.. läs hans blogg.. det är faktiskt rolig och underhållande läsning i varje inlägg som han har,  kanske därför hans besöksstatistik slår min och Blegels tillsammans ;) haha..




Har sagt det förut och säger det igen : iblandflygerjag.bloggspace.se



Kommentarer
Postat av: haaaampi dampiii

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG ÄR INTE LIK HONOM FAK JO

2009-06-06 @ 15:51:23
URL: http://iblandflygerjag.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0