Counting all the assholes in the room :)

Vilken kväll igår, wooooooooooooooooooooooohoo! Damn, it was fun.. :) helt lyckad.. hela kvällen, och definitivt natten ;) !
   Började här, jag, Blegel och Filippa startade med sommardrinkar :) riktigt goda, och det slog till snabbt.. sen intogs det cider, champagne och allting :) vi gick över till Fj där det var ölspelet och det är ju inte riktigt min grej eftersom jag inte tål den leken men man får offra sig ibland..:) och särskilt när man brukarvara utsatt när det gäller dans inne på ip så var det bäst att inte vara i sina sinnens fulla bruk :) Och det DANSADES kan jag lova er, jag och Blegel ägde sönder när det var bugg och jag och Filippa dansade på till musiken tystnade vid 01. Därmellan dansades det med diverse strövelsprofiler, vissa mer kända än andra :) och det var kul det med. Men kvällens sämsta dansare var lätt min tränare Kristian Pommer, fy fan stackars kille haha! (hoppas du läser :p ) Jag fick lämna över honom till min syster för han fattade verkligen inte detta med två steg fram , ett tillbaka! det blev bara två steg fram sen glömde han det sista steget!
    En kille som jag haft några lektioner med, ( de flesta vet vem han är när jag säger dom... i .......) han kom fram till mig och sa att jag sagt till han rakt ut att han är dum i huvudet osv, och gud vad jag tog åt mig.. jag är väl inte en sånn som går fram och klankar ner på andra .. :S? eller !?
    Han sa att det var lugnt om jag dansade med honom.. men nej , haha!

    Efterfesten var hos favvis ollie :) pappa lindberg grillade och allt, men jag avstod det för jag frös för mycket! Vi var väl en 20 pers där :) underbart trevligt! Jag, Anton och Martin tappade bort Filippa ett tag , hon hade deckat på ovanvåningen haha , så söt! hon sover just nu med, vi båda är fruktansvärt slitna om man säger som så.. stackars Blegel med <3

kvällen får 5/5 toasters iaf! Kanon kul!

Ikväll ska jag träffa Baby B , och ha det mysigt.. <3 <3 <3

ha en fin kväll.. hörs imorgon ,

lägger in ett klipp, volbeat , still counting! blegel som lärt mig tycka om denna.. riktigt bra text.




Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone
You´re a liar, you´re a cheater, you´re fool
Well that´s just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don´t exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone

Look deep into yourself before you blame all others
for betrayal, for betrayal
I promise, so easy to say, and easy you failed,
and you do it again

Well the music seems to cover
And the liquid do the colours
Well I turn my back and
go for all the better things in order

Kommentarer
Postat av: Lina

Gårdagen var fin! Vi får hitta på något snart Sarah. Innan jag åker till magaluf. Saknar ju dig <3

2009-06-21 @ 23:17:52
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0