När vi gräver guld.

Sommartider, jag känner det är någonting på gång !


svar på kommentar :

Hampidampi- haha ja det var det med det (o)behagliga tafsandet, hahah "Hampus tryckt inte upp hamburgaren i huvudet , hampuuuus" haha ..  och du är inte lik honom till utseendet men sättet hahah! imiterar honom så galet bra, funderar dessutom på att lägga ut filmen på dig i bilen! Så sjukt rolig!


Filippa är på ingång snart tror jag :) Vi har inte bestämt oss vad vi ska göra.. funderar på om vi ska åka in till stan och kolla fotbollen med Mattias och hans kompis :) Längesen man träffade honom så funderar på om vi ska göra så eller ej :)
    Just nu kollar jag på Ronja Rövardotter.. riktigt bra film.. det är min look-a-like nummer 2. De flesta i släkten tyckte att jag påminde om Madicken jättelänge, men lärarna på skolan tyckte att jag liknade Ronja.. så när vi hade sagodag i skolan så var jag utklädd till Ronja och det var skrämmande likt...:) hade velat hitta bilderna sen den dagen! Får fråga mamma.

Skulle precis packa fotbollsgrejerna och då kom jag på att mina benskydd är för stora.. klumpiga att springa i , och med tanke på att jag har ett JÄTTEstort knäskydd på högerknät så är jag inte så sugen på att ha mer baota skydd! 

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna :

       

De 5 första bilderna är från vår "klassfest", var en hyfsad kväll.. Isak, Patrik, Mariusz mfl joinade oss senare, och då blev det lite trevligare tycker jag :)
 1. Isak
2. Några
3. Marcus :)
4. Fina Blegel..
5. Salinas, Duc och Behardinio :)


   

Orkade inte lägga in fler bilder från den här kvällen , men funderar på att lägga in ett filmklipp senare :)

1. Isak, Alexs och Patrik
2. Lite av Emma och Aid
3. Isak.. denna bilden är skum, Isak är inte så lång, står han i soffan eller något?



Igår var det 50 årsfest..  Där träffade jag älskade Isabellé vilket var hur längesen som helst :)




 

Detta klippet passar bra nu när vi snart ska se Sverige piska båtflyktingarna på Råsunda :) 

Ha det finemang :)Älska lördagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0