Bloggbloggbloggblogg.

 Sofia & Filip för 100 år sedan. Kan dödas för denna bilden.!



Igår var riktigt kul..

Kvällen började som sagt med fotbollsträning, den var hur rolig som helst.. Hade först fotbollsbrännboll, vilket är min nya grej alltså ;) Jag och Josse öppnade starkt med varsett helvarv.. och vi bör ha vunnit allt om man räknar med poäng..  sen var det en massa spel och så :) toppen..  jag är påväg tillbaka nu till att spela matcher.. Thilda ringde mig igår kväll.. "Hej , kan du följa med och varma bänken på söndag? " haha , skit kul.. kul att mnan kan användas till något.. men enligt Thilda så ser det bra ut på träningen och jag spelade igår utan mitt skydd så jag får nog vara med och spela snart igen.. ska sluta fega bara :)

Efter träningen plockade Lina upp mig sen körde hon mig hem till Blegel.. där "förfestade" Jag, Blegel, Emma, Johannes och Aid :) Aid körde oss :) På morris var det först väldigt dött, men sen blev det ett riktigt gott tryck och hade farligt kul :D hade gärna gjort om det ikväll, men ikväll blir det 50års fest i Hålehallstugan, jag har lovat mamma och pappa att köra.. fick precis veta att det var bordsplacering med.. fasar över singelborden om det har något sånt.. hatar verkligen bordsplacering! Jag misstänker redan vem jag kan hamna med , och då blir det D-Ö-T-T !

Nu ska jag duscha, sen ska jag bädda ner mig framför "Stomp the yard" och sen får jag förhoppningvis med mig Tiiiiiiiine till Matz skor där Lina ska hjälpa mig hitta något fint :)

Outfiten ikväll blir en klänning ganska naken dock, så får ha en tröja över.. sen var det tänkt att ha bara ben , men vädret just nu tvingar nog på mig strumpbyxor haha..och sen blir det , mördarskorna..:S de svarta höga som jag itne vågat mig på en!
EN ENDA JÄVLA VECKA KVAR TILLS JAG TAR STUDENTEN. LÄNGTAR GALET MYCKET SÖNDER. Men läste precis att det är 41% chans att det regnar.. och inte mycket som talar för sol.. så längtar lite mindre just nu!

Som sagt.. duschen nu , och plikten att raka benen kallar :)
 Pusshej!

(Damn, I Miss you!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0