Tors

Vaknade halv fem i natt av att min syster och Thess var utelåsta så fick gå upp och öppna, efter det sov man inte jättebra och var uppe ganska tidigt idag! Nu lyssnar jag bara på en massa musik, ska snart gå ut en runda och sen är det matchsamling.. 17.00 beger vi oss till röke för att spela match! Dom ligger i toppen av tabellen tror jag så ja får väl se hur det hela slutar! 
   Efter matchen ska jag bara hem och ta det lugnt och lägga mig i tid så jag är fit for fight imorgon.. vet bara inte hur vi ska lösa det med att ta oss dit och kanske hem.. riktigt jobbigt! Får ringa Blegel och höra om hon kan hämta en imorgon.. eller så får man vara hos Elle väldigt tidigt på dagen..:P

  Nä nu ska jag fixa fotbollsdojjorna.. Pussar.



Ps. Vad är rögle i elitserien utan Kenny ? jävla skit också :( D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0