tis.

Tidig morgon idag på arbetsförmedlingen, infomöte haha .. trodde inte det var så seriöst där , men jo där satt jag och emelie tidigt på morgonen och lyssnade .. jag som bestämt mig för att hålla i pengarna nu svek mig själv då jag fick ett jävla välainfall mitt under det mötet. Emelie körde oss dit och vi såg en massa REA-skyltar och handlar man på rea så är man automatiskt förlåten, hittade en kofta.. ett fynd :) kostade 600 kr innan , fick den för 200 :D och sen en jeansjacka på Gina,  ett par byxor och ett nagellack :) tyvärr var inte det andra på rea, så rundan blev dyrare än vad som var tillåtet men det dissar jag just nu.. :) får spara nästa vecka istället.. :)

I kväll blir det fotbollsträning :D som jag längtat.. har mått dåligt över att jag inte kunnat träna så nu fan börjar det nyttiga livet igen! Like.. :) bortsett från alkoholen som kommer att drickas i helgen, men så länge det inte är öl så fine =) Det blir midsommar med de bästa på fredag :) var vet vi inte än.. men i örkelljunga kanske :) myspys..  och på midsommardagen blir det förfest med filly, alexs och Fj +magalufgänget :) härligt.. undrar om "sorry, det var inte meningen" (hampi) kommer att vara där :)

Nej men nu ska jag slänga ihop en pastasallad så jag får lite energi innan träningen :) håller tummarna för att det blir en rolig träning så vi lyfter på hakan efter floppen i söndags..  sen får vi se vad som händer.. ska ringa Baby B också och höra hur det är med henne :)

Pusssis <3

Kommentarer
Postat av: haaaampi dampiii

nej jag har andra planer jag med mina homies xD;D

2009-06-17 @ 11:30:27
URL: http://iblandflygerjag.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0