Sunday evening.

Hej! :)

Det blev minigolf för min del den här söndags kvällen. Vi var 12 st som begav oss till Åstorp för att spela. Dealen var att de laget som förlorade fick bjuda ALLA ¨på glass!

Lag 1 bestod av Joel, Rickard, Frida och Amanda. Lag 2 var Martin, Lotta, Harald och Krille och Lag 3 var jag, Josse, Thilda och Thina :)
Lag 2 vann och Lag 1 förlorade haha , så de var de unga arbetslösa som skulle betala men det blev att mamma och pappa yngvesson stod för kalaset :D En mycket trevlig kväll i alla fall :)

Har precis kollat på Wallander- skulden. Den nyaste i samlingen och den var hyfsad men slutet kan ha varit filmhistoriens sämsta. Den bara slutade mitt i allt, :S riktigt värdelöst.

Nu ska jag gå och lägga mig, är sjukt nöjd för jag hann träffa min fina Stoffsi i Åstorp :) han har kommit hem från semestern och hälsade på sin bror där :) hihi, en vecka är lång tid :D

som sagt , sängen skriker efter mig.. Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0