Studenten 2009

Godmorgon alla sommarlovsfirare, arbetare, pokerspelare och framförallt vänner!

är riktigt trött idag , kan bero på att jag satt uppe sent i natt och spelade poker på nätet med Alexsandras pappa, och ni kan tro att han var imponerad över mig! ;) synd att vi inte spelade om riktiga pengar för då hade jag vunnit nästan 3000 spänn ;) hihi.. kul var det och spelar säkert ikväll igen. Idag blir det lite jobb och sen blir det fotbollsmatch mot ÄFF 17.00 på salamis, LADDAD!

  Den 12 Juni var det min bästa vän Sofias födelsedag men också min studentdag, den bästa dagen i mitt liv. Morgonen började med champagnefrukost hemma hos Macke, det var trevligt, sen skjutsade mamma oss till Filly där vi skulle hämta Dallings present, sen var det dags för ett stopp hos patrik :) där blev de jägershotar och sen snurrade det bra på mig och Alexs huhu =) det blev lite betygsutdelning, och jag fick min premie på 300 kr , Dalling fick sin present och sen blev det fotografering och sen lunch på torstens vilket var lyckat :D

Återsamling i klassrummet sen aulan där det var grymt tryck! Helt underbart... sen var det dags att ta plats i musikskolan, där var det också ett gott tryck och sen när kära Balling ropade ut sp3a så hade vi tagit studenten.

Åkte hem och blev firad av nära och kära.. tack för alla fina presenter =) lägger upp bilder sen ! Många blev fulla och glada huhu ..  fick ett sms av Rodi haha! det stod : "Ge mig ditt personnummer så ska jag sätta in några tusenlappar på ditt konto" hahhaa .. ska man inte ha kontonummer då ? han är för rolig.. sen inne på banhof , så sa han till mig och tina "ha så kul ikväll tjejer, hoppas ni finner meningen med livet"  meningen med livet finner man nog fan inte på Bh iaf:P

Vid halv tolv tiden körde älskade Fia oss in till stan ..  gick till Jack på friskvård, och sen vidare till Bh , där var det riktigt roligt. Dock äcklae sig mina bästa vänner jävligt mycket .. tack Alexs ;) Tack Ollie ..  HAHHAA ..

Kvällen fick topp betyg iaf .. 5/5 toasters, hihi =)

tack i alla fall för en underbar skoltid , alla som närvarat.. skolan kommer man sakna..


Alexsandra - Bäst av alla.. jag älskar dig.. alltid du o jag..
Filly - Alltid<3
sp3a- tack <3 .. och tack du som gjorde det sista halvåret alldeles underbart .. du är och kommer alltid vara det finaste!


over ´n out
Puss!

Kommentarer
Postat av: emelie

men ursäkta mig men var finns jag med? :( hahah

2009-06-15 @ 00:56:12
Postat av: Jannike Sjögren

skönt med en så lyckad avslutning på skolåret. nu börjar vuxenlivet och alla jävlans vuxenbekymmer haha

2009-06-15 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0