Still Thursday!

Har riktigt ont i nacken för jag somnade i en riktig cpställning i soffan..  Snart ska jag köra Sofia, Thess och Anna till Ängelholm och sen kör jag vidare till skälderviken och ställer bilen där, sen ska jag gå en runda där längs havet :) En riktigt skön runda faktiskt och känns bra med lite omväxling, tröttnar snart på mördarrundan här hemma..
   Måste också städa i golfen ikväll eftersom jag drog nitlotten och ska köra till knutstorp imorgon och den bilen är full med leksaker och en massa annat skit.. HATAR den bilen! Emelie berättade om att där kunde komma in möss i bilen som gnagade sönder ledningarna sen så POFF så small bilen och brann upp! Är inte så sugen på det faktiskt.. Något jag är sugen på är att köpa en ny riktigt fin cykel! :) Har känt för att cykla till stranden och till Alexs flera gånger denna veckan, men fyllecyklen som jag har nu gör inte detta möjligt! Den sadlen är hård kan jag säga er , haha!

    Imorgon rullar i alla fall nya pengar in på kontot och eftersom jag ska ha en vit helg och eftersom jag inte är hemma under dagen så känns det bra att inga pengar kommer att spenderas :) förhoppningsvis.. jag brukar alltid hitta något att lägga pengar på¨, och är vädret dåligt imorgon kväll så hade bio suttit fel..  MEN! Det är ju absolut inte aktuellt eftersom Sverige möter England,och vem avstår att titta på Marcus "fruktansvärt snygg" Berg  en fredagskväll? nej precis,!

Nu ska jag sätta på mig lite anständigare kläder ;)

Pusssis <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Du ska till knutstorp imorgon? Mikaela ska också dit. Jag ska dit på lördag, ska du dit med då? :D

2009-06-25 @ 19:34:33
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0