Stcc... vroooooooom

U-21 .. fy fan vad de är bra..  att komma ifatt med 3 mål, helt sjukt!  Och Marcus Berg , vilken klippa.. och Söder som sprang på vänsterbacken med skadat knä :) Sjukt bra dom är :D

Idag jobbade jag på STCCtävlingarna, morgonen sög, skulle hämta Micka halv sju vid s.utmarken men fösov mig till tio i sju ! Kom en kvart sent till samlingen , så imorse fick jag slänga på mig kläder osminkad, fruktansvärt dålig hårdag , men skitsamma skulle ju bara lina, alltså bygga parkering! MEN NEJ! Det första Erika säger när vi kommer fram till knutstorp är att jag och Malin ska åka upp till entrén direkt och ta emot alla bilarna, racerbilar som publik.. fy fan säger jag bara , snygging efter snygging rullade in och jag skämdes verkligen! Men dricks fick jag som fan ;) men den offrade jag efterrsom jag gjorde en jävla tabbe , jag råkade ge MC bilparkeringsbiljetter istället för mcbiljetter vilket innebär att det hade fattats pengar i kassan ,så jag ringde Joel sen så fick jag sitta bak på hans fyrhjuling så klrde vi och letade efter motorcyklar haha för att kolla deras biljetter :D men det var kul ändå :) Skulle egentligen inte jobba imorgon , men fick höra att det skulle vara kaos i entrén så de ville ha någon som kunde det redan så jag ställde upp så jag och Tilda har ett jävla ansvar imorgon :)

Bränt sönder mig idag , imorgon blir det verkligen solskyddsfaktor 50 , solen tar som fan!

Så imorgon samling sju! Slutar väl efter 17 kanske .. goa pengar :D 

Nu ska jag in till Hampe igen har varit där hela kvällen :D Mateja och jag försöker komma på något att göra men de andra är så jävla dööaa i soffan ! 


Ha en skön fredagskväll :)

Pusssar  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag är löjligt bränd faktiskt. Allt blev värre efter nån timme.. hade sofia också stora smärtor? :P

2009-06-27 @ 09:38:48
URL: http://mikaelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0