Sommar , Sommar och Sol.

Idag blev det ett litet solrep här hemma :) Jag, Sofia, Madde och Thess har legat och pressat på baksidan hela dagen. Madde började tjata ivrigt innan om att hon var hungrig så vi gick bort till cafét och köpte hem lite.. inne där säger Madde, "Shit vad du är brun människa" .. men sen går vi ut i solen igen och båda suckar nej! haha .. man ligger alltid ute i solen, ser svetten rinna vid brösten och man bara oh jag ser ju riktigt brun ut idag.. men det är fan solen som lurar en.. man 'r lika blek som ett lakan när man kommer in igen.. vill vara så brun som förra sommaren..:/ Tänker inte sitta under Båstad outdoor open och få folk till att fundera om det är ett spöke som sitter på andra sidan eller om det är Henriksson.

   Nu ska jag skynda mig ut på rundan så jag blir så där härligt svettig och utmattad i musklerna.. sen kastar jag mig i poolen med kläderna på :) LIVET!

Ikväll ska jag lätt kolla på allsång på skansen så man får lite mer sommarfeelings och sen blir det U21 mot Serbien :) woho.. vinner de denna så är de vidare ;) GO Svezia.

Ha ännu en bra sommardag :)
Pusss på!


 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0