Saturday night fever!!

What a day! Jag är så utmattad fortfarande så jag tänker inte lägga ner mer energi på bloggen idag! Jobbade på knutstorp hela dagen idag med, och funktionen idag var lite boss över kassan på den parkeringen. Gick verkligen strålande idag , jag och Olle (Sandra) var ett riktigt bra team!  Med tanke på att folk bara körde ner våra koner så byggde jag en egen liten parkering och sen böev jag uppkallad till korsningen där det var kaos för att alla skulle ut, det slutade med att Thilda och jag fick agera parkeringsvakter på den stora entrén, ganska jobbigt i början men vi löste det galant :)
   Jag blev verkligen skitigast på hela ställen , en massa rök så var jättesvart , och de flesta kommenterade att jag såg ut som ett litet nergerbarn eftersom flugorna följde efter oss också haha ;)
    Jag har lovat att åka dit imorgon och städa med, men jag är verkligen helt förgiftad av alla avgaser så mår jag inte bättre och har lättare för att andas imorgon så hoppar jag över det, jag är en av dem som varit där mest så har det tillgodo att hoppa över, men känner jag mig själv rätt så kommer jag slita där hela kvällen imorgon med.. ska försöka få med mig Filippa dit också faktiskt! 

  Jag somnade innan , men Blegel och dom väckte mig nästan precis , vilket innebär att jag kommer ha problem med sömnen i natt tror jag! Men förhoppningsvis somnar jag snart igen och sover tills imorgon, kul lördag haha ;)
Jag skulle egentligen till Åstorp för Mattias skulle hjälpa mig med armbandet jag ville ha, men som vanligt satte någon stopp för våra planer..´är riktigt lack , men får stå för honom!

Pappa och mamma + Emma är borta hos El Maddo family, (Wickmans) och grillar och sånt men kände inte alls för det så åt lite med lina här innan efter att vi svalkat oss i poolen,och hon ville ha med mig ut i stan idag men no can do, !


NU lägger jag mig i mammas och pappas säng igen , sen får pappa bära ner mig i min säng om jag somnat igen :)

Ha det as kalas :D

Pusssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0