Så gråter vi lite ja,

Vattenkriget idag var riktigt roligt, men så läste man artikeln i HD där Fram hade börjat böla! Visst är det sjukt onödigt att ta sig in på skolan och kasta vatten , men de som fick vatten på sig utanför skolan är ju helt störda om de känner sig kränkta på grund av det. Men så är det med vissa elever på fram, de tror att de är speciella bara för att de går där.. men hade jag suttit inlåst på det sättet som de gör så hade jag också blivit konstig!

vattenkriget var sjukt gött i alla fall :) eftersom tvåorna på rönne är så mesiga så blev det inbördeskrig istället. Jag satt helt oskyldigt ner på marken när erik kommer med hinken och häller över mig, tog timmar att torka och jag var så trött och kall när jag kom hem. Ändå begav jag mig till lagbollspelslektionen där Hans väntade och Rodi som skulle hålla i lektionen :) Haha blev väldigt mycket fys om man säger som så.. jag brukar gilla det men i denna värmen och i den kvava luften i rönnehallen så var det inte alls jätteuppskattat :P Fick veta betyget dock :) Just nu ligger det¨på VG men han kanske ädrade till ett MVG innan fredag , får se ! Han tog mig åt sidan idag och sa att jag och Isak är lagbollspel.. vårt positiva humör och laganda gör att han vill ha fler som oss som elever :) Jag var hans solstråle sa han ;) uuuunderbart ! Men ingen nyhet ;)

Nu ska jag duscha för sen kommer gänget hit och då blir det mat och dricka och sen träffar vi ett gäng till som vi tar oss in till ählm med :) Halleluja Moment!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0