ons.

okej hampidampi joinar oss inte på midsommardag..  gråten sitter i halsen när jag läser att han ska vara med sina homies.. :/ jag och alexs då :(?

 Midsommarafton blir i munka någonstanns.. vet inte vad stället heter hah , men de är hos elle i alla fall :) tack för att du fixar.. är glad över att vi har ett ställe att vara på , men hel ärligt hade jag inte brytt mig om var det varit.. huvudsaken är att det är bra väder och med bra människor.. :)

idag var jag på busfabriken med den minsta systern och filly =) sen blev de stan med tina .. och nu är vi tre här hemma hos Tina :)

nu ska vi snart köra hem , ska upp tidigt imorgon för ska med emelie o filly till tatueraren :) ska nog även köpa frulle hos blegel.



Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0