Midsommarafton.

Midsommar är här,  och vädret känns inte jättestabilt så vad ska man ha på sig ikväll? Får klura ut det , försöker just nu få tag på Tiine , hon sover säkert.. men vi måste iväg och handla Måste fixa skjuts till hillarp med.. vet i fan hur vi ska göra! Skjuts hem verkar gå att fixa i alla fall.. om inte sover jag där.. hade varit skönt som fan att komma hem bara eftersom det blir en tidig morgon imorgon! Jag , Blegel och Filly har planer på att börja festa tidigt imorgon. Vi ska först äta här med mamma och pappa och deras gäster, sen går vi 2 m in till grannen och fortsätter där , sen ytterligare två meter in på Ip och sitter där och har det trevligt! Sen blir det efterfest hos mackan och ulle om man pallar det!
 kom predcis på att jag fortfarande inte lagt in studentbilderna haha.. men jag hae inte orkat och sen så vet jag faktiskt inte var sladden är för den har sofia slarvat bort!

    Nu måste jag ringa och stressa Tajna.. pusss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0