It´s tuesday night .... and love IS really in the air.

Ny design här.. tack för hjälpen :)

Precis hämtat min syster, körde inom Filly så hon fick åka med mig :) Var ute en lång runda innan med Madde, gick den vanliga rundan som vi gjorde lite längre! Jag är farligt orolig för mitt knä bara :( Gick på stranden idag med Blegel och helt plötsligt började det verka, och jag tänkte inte mer på det, sen på väla gjorde det lite mer ont, och nu är det svullet och kan knappt gå :/ jag blir så lack, minisken är säkert krossad igen, känns verkligen så.. men kan jag gå imorgon så blir det fotbollsträning ändå, biter ihop!

Hoppas även på att det blir stranden hela dagen :) Dock blir man så trött av att ligga där hela dagen och ska orka med träningen på kvällen så får helt enkelt se:) hade varit kul att träffa Malin i alla fall :o)

NU ska jag kolla lite på TV så jag somnar..

Ha det fint söta underbara du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0