It´s Monday and I´m not in love ...................... yet !

Måndag igen, har som vanligt inga större planer en Måndag mer än träning och så. Blir nog löpning i eftermiddag eller gymmet ikväll, eller kanske både och? Får se helt enkelt. Nu ska jag snart äta frukost i alla fall.. Har haft en sjukt bra natt, riktigt bra drömmar, lite synd att man vaknade av att någon ringde! Jag sprang upp men hann inte svara, attans!
    I förra veckan ringde The Studio och berättade att Lina Starnert (tack som fan , eller inte :P ) skrivit upp mig på deras lista , så jag har fått ett erbjudande om att komma och fotograferas helt gratis (modell för en dag) den 11 September.. Det var jag som bokade in det datumet så jag hinner avboka :P haha jag känner inte alls för det, tycker mest att det verkar ganska löjligt,  men ja får se, fick ta med mig 4 kompisar så är det några som verkligen verkligen vill så antar jag att jag får ställa upp och åka med och fotograferas !  Min syster vill göra det en gång till, så får man lov att åka två gånger så tar jag med henne! 

    Jag måste verkligen ha klart för mig vad som händer i helgen nu , det blir kanske ekebofestivalen med Blegel på lördag, eller DET BLIR! men Fillys pappa skulle försöka fixa fribiljetter, så hoppas på det för annars känns det som ganska mycket pengar man bara slänger i sjön :/

Nästa vecka ska vi nog försöka oss på en roadtrip till Göteborg med, Liseberg står på schemat, och försöker fixa en massa bilar så man kan bli några stycken!

Nej men nu ska jag få i mig något, sen ska jag lägga mig ute i solstolen med musiken på högsta volym..

Fridens liljor, Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kommentera gärna mina bilder på min blogg :>

2009-06-29 @ 15:15:06
URL: http://reward.blogg.se/
Postat av: emelie

jag vill med till liseberg!

2009-06-29 @ 20:03:02
Postat av: Mateja

Kom till Ekebo:) Jag och Elenor o andra ska festa ordentligt på lördagen, hade varit kul och ses då ju:)

2009-06-30 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0