imorgon.

 kände för att springa av mig alla känslor så jag begav mig till salamis för att träna fotboll , men kommer dit inte en kotte.. ringer thilda när jag kommer hem och hon säger att den är inställd.. attans haha ! De ringde inte mig eftersom jag sa igår att jag inte kunde träna.. så nu blir det till att fixa i´nför imorgon istället. Champagnefrukost hos macke tidigt imorgon bitti :) blir även en sväng inom patrik kanske för att säga hej och så :) sen börjar verkligen firandet.. jag har ont i magen nu.. vill bara att det inte ska regna. det får gärna vara kallt men inte regnigt.. fast de kommer man kanske inte tänka på imorgon :)

Har fixat naglarna idag .. blev bra.. men svårt att skriva nu .. ska lägga upp bilder från gårkvällen på facebook :) DET VAR TREVLIGT..tråkigt väder bara men kul hade vi , haha .. " ska vi? "   "varning för patrik med flickvän"  "hvidlögssas" "jeg kenner va jeg kenner"


Ha det fint hörs när jag festat klart !



blir förresten match på sön.. mot äff.. fin form man är i haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0