:)

Nu är det sommar .. :) precis smörjt in mig med tropical beach så man luktar hawaii nu ;) och har legat och pressat i solstolen.. :) fick pausa ett tag nu annars får man solsting eller något! Det är så fruktansvärt tråkigt att vara arbetslös alltså , visst sånna här dagar uppskattar jag verkligen att man inte har något jobb men då det regnar och är tråkigt så måste man ha något att göra! 

   Efter solningen idag så blir det att springa en runda eftersom jag missar den frivilliga fotbollsträningen på onsdag eftersom jag ska med Ulle till kropp och kolla på fotboll :) Christoffer spelar igen så jag ska vara en bra vän , hmm. och kolla  :)  

Ikväll blir det även elgiganten med miss B, hon skulle köpa hörlurar :)

Nä nu kallar solstolen igen.. ha det underbart!





Jag tänker på er alla..  det gör ont i hjärtat :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0