=)

Gårdagen var lyckad :) Emelie, Filippa, Alexsandra och Emma kom hit vid sju tiden :) vi började fixa med maten och så.. men sen ringde Aid och frågade om han, Patrik och Isak kunde komma och grilla hos mig för det var itne så organiserat på dne förfetsen de var på, så de fick dom:) vi käkade och sånt och allt var så grymt lyckat, en massa skratt , alla runda under fötterna och Aid´s berättelser om Kosovo slog allt, haha !
   Vi hade ett riktigt bra tryck på bussen in, vi tog oss i alla fall till banhof där det var snålt med folk men riktigt kul ändå. vi som var där fick verkligen studentstämning och tråkigt att så många är klena och inte pallade festa igår! 
    FJ kom och hämtade oss :) Mig, Alexs, Hagdahl, Hampe och Isak. Det är egentligen en fyramannabil men vi fick det mysigt där bak ändå haha! Hagdahl!  hahahah! Bara jag och Alexs som fattar .. kanske Hampidampi med !

Jag och Alexs sov hemma hos mig i natt.. mysigt, hihi.. Åskan väckte mig ett antal gånger :/


Nu är det träning snart , sen ska jag bege mig till Morris...:) ännu en fest som ska avklaras !

Har lite känning efter rodis lagboll igår:P


Pussar

Kommentarer
Postat av: haaaampi dampiii

jag fattar ;D hHAAHA om det var det med tafsandet?

2009-06-06 @ 15:52:54
URL: http://iblandflygerjag.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0