Donnerstag! :)



Verkar ha någon form av blodbrist eftersom jag är så fruktansvärt snurrig! Det första jag gjorde idag när jag vaknade var att ramla från sängen nästan in i byrån bredvid, hade ju inte varit jättesnyggt! Natten har varit jobbig, sovit orolig och det har varit varmt och ja gud vet vad.. solen som gör det kanske- jag dricker så fruktansvärt dåligt! Idag ska jag ut på den megalånga rundan igen och Emma ska nog med igen :) min fina lillasyster :)

    Skriver ner låtar också som jag ska bränna ut :) ska göra en riktig sommarskiva ;) Vill bara påminna alla om förfesten här hemma den 17e, ni som läser detta kan väl skriva om ni kommer eller inte så jag kan skriva ner det! Jag vet att vi är ganska många redan , men skriv ändå här om ni kommer! Har säkert glömt någon! Killar är givetvis också välkomna :)

   Ska fixa en ny beställning från bubbleroom, ska ha ett par flipflop där ifrån.. märket 555soul.. (triple five soul) de hade sänkt priset riktigt mycket så jag tar ett par :) sen hittade jag en bikini med som jag ska ha :)

På tal om bikini, nu bytar jag om och sen lägger jag mig i solstolen! Och idag ska jag banne mig bada också! :) Får nog även sällskap sen, om chefen släpper tidigare från jobbet :D

Ha det bra ..

Puss i pannan :)

Kommentarer
Postat av: Lina

I'll be there AFTER 19. Jobbar :/

2009-06-25 @ 19:36:56
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: emelie

jag kommer babe! ;)

2009-06-26 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0