Day and Night... midsommardag coming up :)

mycket trevlig kväll igår tack Elle! Kvällen slutade väldigt tidigt måste jag säga haha , och så kul jag och Isak hade åt det i bilen hem sen! Man börjar nog bli gammal när man är trött 00.00 och är hemma innan sina föräldrar och sin syster.. sen vaknade man redan kl 9 imorse, det är inte okej !  Nu pågår förberedelserna inför festen här ikväll för fullt. Pappa fixar med maten samtidigt som han påpekar stup i kvarten att han måste spy , och att han har ont i ryggen OCH att hans tröja luktar äckligt.. blir man sån när man är gammal och bakis ?
   Mamma går mest rrunt med tvätten , sofia har jag inte sett på länge, Sabbe ( bor här varje midsommar, den värsta tiden på hela året :S ) hörde jag precis skrika och sist jag kollade till Emma så trillade hon ner för trappan..

   Pappa ska in och tävla för brandkåren inne på ip snart, och trots att jag skäms över honom varje år så ska jag nog ändå bege mig in där och kolla.Gästerna kommer 18.00 , och det blir väl en 20 pers antar jag.. sen när vi ätit och så , så går jag , Filly och Bakis-Blegel in till grannen och festar vidare där =) Blir bara killar och vi tre antar jag , haha .. men synd o klaga ;)

Vet inte när kvällen slutar .. ulle o marcus ska ha efterfesten verkar det som , så jag och filly är nog inte hemma här förren tuppen vaknat imorgon.. :)

just det , Emelie , tacka din söta mamma för att hon körde mig hem i natt :) gulligt !

Detta var nog det enda inlägget jag hinner med idag! Men man är ju inte blondinbella så ni ska aldrig förvänta er mer ;)

Ha en underbar kväll ... <3

Puss och Kram.. glad midsommardag.

Lägger in en skön låt :)



Day´n night,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0